fullt ös

Tjena bro'es! :)  Tummen upp för denna goa dag! Sitter här och lyssnar taggar sommaren med grym musik!
Har precis kollat Solsidan! Så sjukt bra program va ;) blir lika glad varje gång jag ser på det. Dock har jag blivit lite besviken på Ove som var min idol.. Han har gått och blivit jobbig och snål? Hm.. två mindre charmiga egenskaper. INTE BRA OVE!


Idag har jag varit och hälsat på min underbart söta systers dotter på bb i Varberg. Det var jätteroligt eftersom att man har gått och väntat i hela 9 månader på att den lilla vildingen skulle komma ut!  Kan ni fatta att man bär på ett barn i 9 månader och att det bildas ett litet litet barn inuti en? Det kommer jag nog aldrig förstå hur.. Något utav världens mysterier kanske ;)

Jag har också suttit som en galning och kollat igenom alla gulliga vårkläder till små bebisar!! åååh, det är så gulligt va! små rosa gulliga kläder. Det är nog det bästa med att få en liten bebis, att köpa kläder, hihi! Åh vad jag älskar små och gulliga bebisar!!!!!!!
 

Skulle uppskatta mycket om någon som kan mycket om bloggar skulle kunna erbjuda sig att hjälpa mig att fixa ny header och fixa lite med designen osv! isånnafall kan ni väll höra av er på något sätt, hade varit jätte bra!

Nu ska jag lägga mig bredvid lilla Wilda och sussa gott, vi hörs imon!
PEACEOUT!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jätte fin blogg!



Jag har just nu en tävling på min blogg om ett smycke från BijouterieStore.



Var gärna med och tävla :)



http://nathalieekstrom.devote.se/blogs/8563064/taevling.htm#WriteCommen

2011-03-07 @ 18:57:11
URL: http://nathalieekstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0