It's a beautiful day!

Hejsan! Idag har jag varit på jobbet som vanligt denna veckan. Vi har alltså prao, och vi praoar på Kings hair som ligger precis bakom våran skola. Där får vi fixa med bland annat nagelack, smink och hudprodukter. Väldigt rolig prao! Idag fick Christian upp mig i en sån där maskin som man lyfter upp lådor med och så, jag var säkert 4 meter upp i luften, härlig känsla ;). Nu sitter jag i mitt rum i allafall och lyssnar på lite musik, känner verkligen hur våren har kommit, känns helt underbart! Jag väntar på min älskling som jag skall åka och hämta om ungefär en halvtimme, sedan skall vi ut lite i det fina vädret och mysa! Vem gillar inte våren liksom? Den är awesooome. Imorgon blir det av till kungsbacka för att möta upp fin fina vänner och mysa i vårvädret! Helgens planer ser också ut att vara spikade, känns underbart!  

Just nu sitter jag och myser i älsklingens tjocktröja, hur gosigt är inte det liksom ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0