Manikyr!

Jag vågade prova mig på att göra egen manikyr i förrgår! Resultatet blev hyfsat bra tycker jag. Jag har inte någon bra bild på mina naglar just nu, men påmin webbcam ser dem faktiskt helt okej ut. Jag är rikgit nöjd eftersom jag hela mitt liv har haft som en slags vara att bita på mina naglar har jag äntligen hittat ett sätt så att jag behåller kvar dom ;) Börja med att ha lösnaglar hela tiden! Det gör att du inte får chansen att kunna bita av dina naglar. När du har tröttnat på att köpa nya lösnaglar så börjar du måla dom i fina färger eller i mitt fall, manikyr. Det funkar jätte bra, verkligen! Jag har alltid sett detta som ett stort problem som jag har haft, men nu har jag löst det, vilket jag tycker är jätte bra. Så om du också biter på naglarna så följ mina råd, jag lovar att det hjälper, håll ut! ;)

Detta är manikyr sättet jag köpte på Ullared för några veckor sedan, funkar kanoon bra! 
Resultat ;)
Puss babes! Nu ska jag mysa med min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0