Sjuker

Hejsan! Idag blev det hemma från skolan eftersom jag känner mig jätte dålig, jag har nyst typ över 100 gånger idag och igår.. och jag skojar inte.. det är sjukt! Min helg har varit jätte bra! I lördags så var jag hemma hos Simon och firade honom för han fyllde år. Innan festen fixade jag mig hemma hos jossan. Det var otroligt kul i lördags. Har tyvärr ingen bra bild från då, hoppas det går bra ändå ;)

Jag känner att jag fortfarande har varit jätte seg med att skriva varje dag om olika grejer, så idag skall jag försöka skriva om två grejer. Jag är nämligen inne på mammas dator och här finns det massor med olika bilder, så här blir det lättare ;)

Dag 1 - Min facebook profilbild
Dag 2 - Bilder på mig från när jag var liten.
Dag 3 - Mitt drömhus
Dag 4 - Min familj
Dag 5 - Någon som förändrat mitt liv.
Dag 6 - En bild som alltid får mig att le
Dag 7 - En bild på mig för exakt ett år sedan
Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 9 - Typ av killar jag faller för.
Dag 10 - En bild på den personen som vet mest om mig och en kort beskrivning.
Dag 11 - Vad jag har i min handväska.
Dag 12 - Bild på dig och dina syskon
Dag 13 - En bild från din förra sommar.
Dag 14 - Gammal och ny bild på mig själv

Här är jag och min tvilling bror Johnny

Här är jag och min älskade Pappa på vårat sommarställe

Här är jag, min tvilligbror och världens bästa pappa




Kööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0